theonlyspl: (Default)
[personal profile] theonlyspl
Please excuse my fangirling. But OMG HAVE YOU GUUYS SEEN THESE?
Remember how pretty Lucy was as Marian?
AS:DJ:ALSDJASLDJ LOOK AT HER NOW. I AM DYING.










Makes me wanna do this:



OKAY. SO NOW IT IS OFFICIAL. I AM TOTALLY GONNA WATCH TRUE BLOOD.
LUCY AND CHRIS MELONI. GUYS. I HAVE TO WATCH.

*GOES TO FIND MORE PICTURES*

on 2012-06-01 03:03 pm (UTC)
Posted by [identity profile] adi-dion.livejournal.com
HEEEEEEEEEH I TWEETED YOU ABOUT THESE PICS A FEW HOURS AGO XD SHE'S SO GORGEOUS OMG <333333
AND YES WATCH TRUE BLOOD! I CAN'T WAIT UNTIL IT RETURNS, I MISS MY SHIPS *SQUISHES THEM ALL*

on 2012-06-01 03:04 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
you did? I didn't see!
BUT OMG THERE ARE FIVE ALBUMS FULL ON http://lucy-griffiths.com/photos/
I AM DYING.
I spent like an hour in the Lana tag on tumblr because there were 23091234920349 new pictures but then I saw the Lucy one and I'm just like OMG THIS IS SO RARE I AM SO HAPPY LANA AND LUCY AK:SDJ:ALSJDL:JSDL:


PS: I made a Dennea picspam but I cant post it online until it's revealed on fandomgifts... so log on to skype so I can show you!
Edited on 2012-06-01 03:09 pm (UTC)

on 2012-06-01 03:12 pm (UTC)
Posted by [identity profile] adi-dion.livejournal.com
Obviously you need to be on twitter more often!! lol :P
OMG *RUNS TO SEE ALBUMS*

Hahaha it's like these days when the Jess tag was so empty that when I saw 1 next to it I went insane XD but then it started to be full with naked!Jess, DNW >_>

SDJFHSJKHFJKSDHF *logs in!*

on 2012-06-01 03:15 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
I was on twitter ALL LAST NIGHT.
only one person talked to me :P
I miss the days when I felt famous on twitter. now I'm just all 'meh' and only go there to read Dina and Lana's tweets...

I AM MAKING LUCY PICSPAMS. I CANT NOT. I NEED TO AS:DJSL:DJL:SJD ALSO I WANT A GIF OF THE "NEW" LUCY GOING ALL "HI, I AM LUCY. AND I AM FLAWLESS" SALDK"SDKA"SDK

Haha yeah...the Lucy one is rarely active and then SUDDENLY THIS. OMG. and lol I love that people already ship her with Eric HAHA

now I feel like I need to replace my modly mordsith lucy icon to the new picz

on 2012-06-01 03:20 pm (UTC)
Posted by [identity profile] adi-dion.livejournal.com
LOL IKR I barely talk to people on twitter anymore but I still check it ALL the time <_< YAY LUCY PICSPAM!!!!! rofl I ship her with Eric since the second I heard she's going to be on S5! THEY ARE SO DAMN PERFECT FOR EACH OTHER ASDHKLASJDKLASJDKASKDJASD

on 2012-06-01 03:39 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
Once I steered away from LotS, I left twitter... haha.

LOL I JUST WANT TO SHIP HER WITH EVERYONE.
DENNA/NORA
REGINA/NORA
THESE NEED TO HAPPEN. I AM JUST SAYIN'

on 2012-06-01 03:10 pm (UTC)
Posted by [identity profile] jenova-genesis.livejournal.com
WOW! I never thought it possible she'd get any prettier! ♥_♥ Thanks for the picspam!

on 2012-06-01 03:11 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
I KNOW RIGHT. She has achieved flawlessness. I can't even....I'm just squeeing like crazy! xD

on 2012-06-01 03:18 pm (UTC)
Posted by [identity profile] jenova-genesis.livejournal.com
She was perfect as Marian (season 3 of Robin Hood sucked donkey balls without her!) and I'm utterly excited to see her as a vampire!

on 2012-06-01 03:19 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
Yes she was! And imagine, she was only 18/19 as Marian... so imagine how much better she is now?! So excited! :D
Though I still wish they would have picked up her zombie show :/

on 2012-06-01 03:45 pm (UTC)
Posted by [identity profile] jenova-genesis.livejournal.com
Only one more week and we'll find out ^^

on 2012-06-01 03:54 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
YEP! :D

on 2012-06-01 04:09 pm (UTC)
Posted by [identity profile] ajaxsav.livejournal.com
HOW IS THAT WOMAN EVEN REEEEEEEAL?

on 2012-06-01 04:09 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
I DON'T KNOW. AND I DON'T KNOW WHAT SHE HAS DONE TO ME ALL OF A SUDDEN. I CANNOT FUNCTION NORMALLY!

on 2012-06-01 04:21 pm (UTC)
Posted by [identity profile] theonlyspl.livejournal.com
I NEED THE EPS TO AIR SO I CAN HAZ GIFS OF VAMPIRE!LUCY xDDDDDd

that is one freaky ass gif :P

Profile

theonlyspl: (Default)
theonlyspl

August 2014

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425 2627282930
31      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 25th, 2017 08:42 pm
Powered by Dreamwidth Studios